update om fredag &lördag

  2013-01-26 / 09:33:07 / Allmänt /

Hej! so sorry för jag intehar uppdaterat så mycket.
Ligger just nu helt död med malin i hennes säng haha,hon sover så jag passar på att blogga!
Igår åkte jag hem till henne direkt när jag slutade, förresten vi fick disikera lunga och hjärta mm på en kalv i skolan.. Riktigt vidrigt! Rörde lungan haha uuh
Vi åt och gjorde oss iordning lite innan vi sprang en stund på stan, vi mötte sen upp andreas och tony och tog oss mot bion för att se premiären utav ego och shit vad bra den var!! haha började gråta lite för den var så gullig ;)
Vi fick sen skjuts utav några till bt där vi sen tog bussen till Arnö.
Benjamin kom hit så vi drog till icaoch köpte chocklad och frukt som vi doppade.
Runt 12 gick han hemoch då lågvi bara och snacka ochkollade på film, coozy!
Nu ska vi snart upp och får se om vi orkar taoss till f&s för att köpa kort :)
ska hem och iväg sen kommer mallan till mig ochsleepar!
finfint! Hörs :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious