Trött

  2013-01-16 / 17:22:18 / Allmänt /
Idag har jag bara tagit det lungt, stannade på resursen i skolan och plugga kemi så jag inte behöver plugga så mycket nu hemma :) 
Är helt sjukt trött och helst av allt skulle jag vilja sova bort hela dagen imorgon. Det hade suttit fint.
Har inget speciellt att skriva så vi hörs. :)
 


ilze björk

Gå in och va med i veckans blogg, tre vinnare denna gång, alla i olika kategorier!
http://bjorkilze.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-2.html
:)

2013-01-16 @ 19:59:24
URL: http://bjorkilze.blogg.se/
Maya

Hej, jag är en ny läsare så jag har några frågor hoppas det är okej!
1. Hur gammal är du?
2. Favorit film?
3. Bästavän?
4. Saknar du någon? Typ som du varit bra kompis med och sedan börja bråka eller tappa kontakten med utan att göra något åt det, isåfall vem?
5. Favorit resturang?
6. Favorit mat?
7. Vad lägger du mest pengar på?
Super bra blogg och hoppas du svarar på mina frågor kram Maya! :)

2013-01-17 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious