Sjukaste filmen

  2013-01-24 / 21:29:11 / Allmänt /
okej. Såg precis den sjukaste, dåligaste, äckligaste och mest störda film jag någonsin kollat på.
Fattade ingenting, det var blod hela tiden och usch.. blev riktigt äcklad och lite smårädd.
Clark Miller ni vet Naomi i 90210? Hon var huvudrollen, trodde den skulle vara bra men haha nää.. kommer nog få mardrömmar inatt.. usch :( 
Imorgon är planerna iallafall att möta upp brallsen när jag slutat och chillaxa, vi ska gå på Bio premiären av Ego på kvällen så det blir nice. Vi har lite planer inför lördagen också.
Min syrra skulle komma till oss imorgon med så ska umgås lite med henne, så ska hon köpa min gammla iphone så då får jag mooney! Är nästan helt pank.. hehe. Tur min mamma är så snäll, love her ♥
Ska stretcha lite nu så hörs vi imorgon. 
 
Ni får lite foodgasm från lunchen idag ♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious