Q/A

  2013-01-18 / 13:00:00 / Frågor och Svar /
Hej, jag är en ny läsare så jag har några frågor hoppas det är okej! 
1. Hur gammal är du? 
2. Favorit film? 
3. Bästavän? 
4. Saknar du någon? Typ som du varit bra kompis med och sedan börja bråka eller tappa kontakten med utan att göra något åt det, isåfall vem? 
5. Favorit resturang? 
6. Favorit mat? 
7. Vad lägger du mest pengar på? 
Super bra blogg och hoppas du svarar på mina frågor kram Maya! :)
 

SV: Hej, klart det är okej och vad roligt att du hittat hit och du tycker om bloggen! :) 
1. Jag är 98, alltså 14år fyller 15år i september.
2. Har nog ingen favorit film, men älskar romantiska komedier, så te.x LOL, Dear John osv de filmerna älskar jag ;)
3. Malin :) ta inte illa upp alla andra, utan jag har många "bästa vänner" men malin är den som står mig närmast.
4. Ja jo visst finns det såna, te.x Ilze en tjejkompis jag stog sjukt nära och umgicks med konstant varenda dag, vi är fortfarande kompisar men inte alls som förut tyvärr. 
5. resturang, de räknas som lite finare kanske? Men Chili Nam Nam, Kebab Center och Kina resturangen i nkp :)
6. hm.. Kina mat och kebab är nog de absolut godaste ;)
7. Kläder, skor, smink, väskor osv.. ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious