Q/A

  2013-01-22 / 10:19:21 / Frågor och Svar /
Har du dansat något förut eller var dethär första gången?
sv: Jag har dansat streetdance förut i ca 2 terminer. Men har aldrig dansat reagge förut.
 
Hur många syskon har du och hur gammla är dom?
sv: Jag har 2st halvsyskon och 3 låtsas. Har alltså inget hel eller vad man ska säga ;) Men mina halvsyskon är 2 och 6månader, alltså väldigt små. Sen mina låtsassyskon är 17, 20 och 22 tror jag. minns aldrig hehe ;)
 

ååh älskar din blogg, super-bra! Har några frågor bara, hur många besökare har du varje dag och kan inte du köra dagens outfit?
sv: tack så mycket vad kul att höra! :) 
statistiken är något jag håller för mig själv men det går uppåt! besöksrekord jag haft är 189 än så länge:)
Jovisst kan jag göra det ibland.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious