Päls är det rätt eller fel?

  2013-01-25 / 14:12:00 / Mode & Skönhet /
Jag själv tycker inte päls är något fel! Tar dom pälsen ifrån döda djur så är det inget fel alls enligt mig :)
Om djuren ändå är döda och pälsen annars bara ska slängas så kan vi lika gärna använda den? eller?
Jag har en supermysig pälsjacka (kolla bilden ovan), den är skitsnygg till ett par jeans och boots tillexempel, har även en stor pälskrage på min kenza jacka och flera pälsmössor. 
Jag tycker päls är skitsnyggt ;) Spelar ingen roll om det är fejkpäls eller riktigt, båda är lika snyggt ända är att riktig päls värmer mycket bättre och kan lukta lite haha.. ;)
Men vad tycker ni om dethär med päls? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious