gissa dansen

  2013-01-20 / 19:34:01 / Allmänt /
mår sådär inte bra igen.. men har verkligen inte tid för att bli sjuk nu. Ärligt jag orkar inte det! :( 
Idag har jag en sånhär dag att ifall nått inte går som jag vill, då kommer jag börja gråta och bli helt piss offt på allt.. så snälla rara människor, skriv inte nått som jag kan bli uppretad på för då kommer jag förvärra allt och skapa drama och bråk.. haha vet hur jag fungerar så passa er ;) 
 
Måste ta tag i lite fysik hur lite jag än orkar, men det är sånt man får stå ut med i guess.
Imorgon ska jag och Malin på en provdag på en helt ny dansstil som ingen av oss testat på förut, så det blir kul och hoppas vi gillar det! :) Kan ni gissa vad det är för dans? 
 
shit vad gammal bild, hehe minns när jag alltid använde dedär jeansen och tyckte jag var skitball.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious