Concealer

  2013-01-24 / 12:00:00 / Mode & Skönhet /
Makeup stores Concealer är magisk! Den är så sjukt bra att jag aldrig skulle klara mig utan den.. haha nästan så ;)
Men ärligt den täcker verkligen allt, man får en fin slät yta och ger en perfekt grund! Den har gul, röd och normal eller vad man ska säga och täcker då alltså röda märken te.x finnar, mörka ringar och sen den vanliga för att jämna ut och få en bra nyans.
Den kostar ca 300kr inne på Makeup store men den är så värd det! Den räcker sjukt länge, jag har haft min sen kanske ett halvår tillbaka och använt den nästan varje dag och den är inte slut än!! ;) Man behöver inte alls mycket.
Så jag rekomenderar verkligen denhär till er tjejer som vill täcka lite finnar, och vem vill inte det? hehe..
 


Johanna

Har denna också , så grym!

2013-01-24 @ 16:14:03
URL: http://johannabarba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious