vad ska ni gå för linje?

  2013-02-13 / 21:54:27 / Allmänt /
Hej på er, skrev provet imorse och det vart över mina förväntningar, jag klarade det! Hon rättade det direkt så jag vart godkänd, huh.. kan pusta ut nu!! ;) 
Sitter och läser runt om olika gymnasium och programm, börjar bli rätt säker men det står mellan 4st eller 3 kanske ;) Vad ska ni alla bloggläsare gå för linje? Känns som att 90% av alla som börjar gymnasiet nu alltså dom som går i 9an ska gå samhäll, iallafall här i min lilla stad haha. Jag ska nog inte gå det iallafall, kommer nog vara skyhöga intagningspoäng pga så många detta år som sökt och jag vill inte gå på högskola sen efter gymnasiet heller :)
 

Imorgon har vi friluftsdag, har valt yoga och gym men ska stanna hemma. Blir bäst så :) 
Är alla hjärtans dag imorgon också, har ingen boyfriend så ska väll umgås med min familj eller nått haha.. de är en vanlig dag för mig tills den dagen jag spenderar den med min älskade. 
ska kolla nån film nu, ha det fint.
 
 


ADARAS.se

Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort sig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-14 @ 02:11:16
URL: http://adaras.se
Anonym

Vad ska du gå för någon linje och på vilken skola?

2013-02-17 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious