Undercover

  2013-02-05 / 22:21:15 / Allmänt /
dammsög, damma, plocka undan och städa rent hela mitt rum förut, bädda även rent i hela sängen, tog ner en hylla osv. Shit vad fräscht allt känns nu, kommer sova som en ängel inatt ♥
Får se om jag går till skolan imorgon, känner mig bättre men de är alltid bra att ta en "frisk dag"
Grannen kom förbi med lite svenska till mig så de har jag suttit och gjort med, har ett häfte kvar nu som ska vara klart denna vecka så de är luuungt nu!
Känns riktigt skönt, aja ni märker imorgon om jag stanna hemma eller inte. Inte så viktigt igentligen :)
Precis kollat klart på filmen undercover med miley cyrus, var faktist riktigt bra. Så kolla på den.
Ska ta lite skönhetssömn nu, puss.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious