Skräckfilm

  2013-02-06 / 22:04:45 / Allmänt /
Hej på er, pluggade i nån 30min förut, gjorde klart all svenska så de känns sjukt skönt! 
Har kännt mig sjukt bra och glad och frisk hela dagens tills nångång vid 7(?) då febern kom tillbaka + äckligt mycket huvudvärk.. Så kanske blir hemma imorgon med.. puh orkar inte :( 
Jag och mamma har nyss kollat klart på en skräckfilm, haha fyy vad äcklig den var! Vi båda satt helt spända framför tvn. Dessutom haha.. ni vet när det är sådär spännande i filmen och nån går mot en dörr och sen ba BAAM i skräckfilmen haha just då på dedär BAAMet skrek William till så både jag och mamma flög upp ur soffan ( nästan ) haha.. fyfan vad rädd jag blev!! 
Jajaj, jag ska bädda ner mig i sängen nu och ta lite sömn. Puss
 
Min finaste dyrbara skatt ♥ Även fast jag tycker du är extremt jobbig vissa stunder älskar jag dig ändå charmtroll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious