Q/A

  2013-02-17 / 19:53:41 / Allmänt /
Varför bloggar du aldrig längre? så himmla synd, älskar din blogg, du är så himla fin och verkar så snäll! Hoppas allt är bra och att du börjar blogga snart igen! :D Kram
 
sv: jag har noll blogginspo och känner inte alls för att sitta och blogga nu på lovet, får se när jag börjar igen, tar en paus från den en stund. Men jag mår bara bra och haha vad gullig du är tack så mycket. Kram :) 
 
Stämmer det att din pappa bor i stockholm och ifall de stämmer ska du hit något? Bor i stockholm och skulle verkligen vilja se dig, så ifall du ska hit kan du skriva när oså?
 

sv: Ja det stämmer, min pappa bor i stockholm. Tror jag ska till honom nu på lovet någongång antagligen på lördag så då vet du! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious