Ny sminkning

  2013-02-08 / 14:14:20 / Allmänt /
HELLOO, bra med er? med mig är de braa! Sovit länge, ätit god frukost och kollat på en bra rulle. Har även försökt tävlat på rixfm haha blir arg för jag aldrig vinner:( 
Idag har jag även sminkat mig och släppt ut håret för första gången på 5 dagar!! har alltså gått runt med uppsatt hår konstant i 5 dagar och osminkad! ni anar inte hur skön känsla! 
Mitt hår är helt fint och mjukt pga jag inte haft i massa medel, plattat eller borstat det, haha tar på mitt hår hela tiden.
Idag testa jag även att sminka mig på ett lite annorlunda sätt än vad jag brukar! Tog endast mascara på de övre ögonfransarna och inte där nere men där nere tog jag istället kajal, vart faktist riktigt bra och ser inte så sminkat ut heller! Så det är perfekt till vardags. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious