Gymnasie snack och annat

  2013-02-17 / 20:03:08 / Allmänt /
Jag har verkligen ingen inspo till bloggen nu alls, så tar en liten paus från den ett tag, har lov nu iallafall. Ska bara ta det lungt, träffa alla mina fina vänner och troligen åka och hälsa på min pappa i stockholm. Det är vad jag har planerat, soova mycket ska jag också haha.. ;) 
Såg även att jag hade fått en fråga om Gymnasiet så tänkte svara på den i detta inlägg nu.
 
Vad ska du gå för någon linje och på vilken skola?
sv: Jag ska kanske gå på gymnasium uppe i Stockholm, vi ska åka upp och kolla på några olika men de jag har kollat lite på än så länge är Hermods, östra real, john bauer och plusgymnasiet. Men vi ska åka och kolla på massor för att se vad som blir bäst! :) Och ifall jag går i Nyköping kommer jag gå på Tessin. Linjerna jag tänkt på är Samhäll-media, Stylist, Handels- och administration och Hotell och Turism. Så någon av dom linjerna ska jag gå men vet bara inte vad jag ska välja i första handsval oså. 
Hoppas du fick svar på din fråga :)
 


Olivia

Vilken fin blogg! :)

2013-02-18 @ 19:34:30
URL: http://olliehenningsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious