Fredag + Lördag

  2013-02-02 / 14:02:25 / Allmänt /
Hej, förlåt för sådan dålig uppdatering men igår när jag slutade drog jag hem, packade gymkläder osv. Mötte sen upp Tilda och Malin vid 5 och drog och gymma. Träna inte så länge eftersom att vid halv 8 skulle jag möta william efter hans träning på rosvalla.
Vi drog hem till han, åt, kolla film snacka och gosa hela kvällen. Super mysigt.
Imorse vakna vi vid 10, åt frukost, gjorde oss iordning och tog en promenix i de fina vädret ner till bt där han lämna av mig för jag skulle åka hem. 
Just nu sitter jag och umgås med lite släkt som är här från gävle.
Ska göra det hela dagen ungifär, är riktigt trött så blir lungt idag. 
Puss
 


Anonym

Är det din pojkvän?

2013-02-02 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious