Fettis Dagen

  2013-02-12 / 20:43:18 / Allmänt /
soo sorry för jag uppdaterar som vet inte vad.. haha jaja.
Idag är det.... FETTIS TISDAG, och självklart måste man vara lite fet så jag och johanna köpte en semla i skolan som vi satt och käka under lektionen.. haha ;) 
Sen fick jag precis skjuts till bron så köpte jag ytterligare en bara för jag var så depp pga man MÅSTE äta semlor på fettis dagen och hade ingen jäst så jag kunde baka. Nutten.
 
Sitter nu och pluggiisar, har prov imorgon. Har även hunnit med att bada och plugga lite mera.
Imorgon ska jag träna när jag slutat tror jag, har inte tränat på snart 2 veckor så hehe
Ska fortsätta nuu, ha de fint!
 
dessa webb bilder, japp standard är vad det är


Josefin

Var gärna med och tävla om en Victoria´s Secret bodylotion eller mist i min blogg :D kram

2013-02-13 @ 18:27:42
URL: http://jjosefineklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious