Bekännelser

  2013-02-01 / 12:00:00 / Allmänt /
+ Jag har ganska svårt för att vara mig själv med nya människor, blir lätt blyg osv. Men med de jag känner mig bekväm med är jag faktist inte alls blyg!
 
+ Jag är inget MVG barn eller aa A barn, jag nöjer mig med ett E om jag känner för det.
 
+ Jag älskar att sova, det är så underbart. Speciellt att sova med någon ( om man bortser från mallan.. haha nä skoja hjärtis du är super mysig ) 
 
+ Lyssnar på musik nästan hela dagarna, har med mina hörlurar vart jag än går.
 
+ Vissa dagar har jag bra självförtroende andra inte. Idag och igår + i söndags har varit såna dagar jag inte alls har nått självförtroende, bad days i call them.
 
+ Jag har inget riktigt syskon, bara halv och låtsas.
 
+ Jag tycker inte om att ha det stökigt och smutsigt, vill ha de fräscht och lite undanplockat. Inte välstädat utan inott men inte stökigt! ( har stökigt nu.. får lite små panik pga ja inte orkar ) och dehär gäller mitt rum haha, resten ser ut som de gör, bara mitt rum är som jag vill ha det så är jag nöjd.
 
+ När jag flyttar hemifrån ska jag ha skitmycket vitt, silver och grått i min lägenhet. Så jäkla snyggt! Älskar stilrent, modernt och fräscht! Det är faktist kul att inreda, kom jag på nu när jag skrev detta! ( älskar min tapet i mitt rum, så jäkla ball ) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious