Cocoppa Appen

  2013-02-08 / 10:11:00 / Tips /
Såg att jag hade fått några komentarer till bilden där jag piffat till min iphone på hemskärmen! Så nu ska jag berätta hemligheten bakom det, haha nej det är inte svårt igentligen men tänkte försöka förklara nu varjefall! :) 
 
 
1. Börja med att ladda ner cocoppa appen.
2. Registrera dig, antingen loggar du in via facebook eller twitter, du kan även registera dig i själva appen.
3. Tryck på icons. Där finns det massor med olika förslag på utseenden på apparna eller vad man ska säga! Sen lite längre ned kan du söka på te.x Instagram så kommer det upp massor utseenden till just instagram, pretty easy.
4. Tryck på den ikon du vill ha och tryck sedan på "set up link".
5. Tryck på "app search" och skriv sedan in te.x instagram om det är det du valt! om du valt twitter skriver du det osvosv. 
6. Då kommer det komma upp massa olika appar, scrolla tills du hittar twitter appen och klicka på den.
7. Skriv vad du vill att det ska stå under ikonen och tryck sedan på OK. Då kommer det komma upp en ruta som du ska trycka YES på.
8.  Tryck sedan på "lägg till på hemskärmen".
9. KLART! det är väldigt enkelt när du kommer in i det! Men visst blev det sött? haha älskar det! Har ni några funderingar är det bara fråga. :) 
 


Sabina

Åh, det där ska jag göra! Då får man en väldigt söt mobil :) haha!

2013-02-08 @ 12:42:04
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious