Tyra Sjöstedts bok

  2013-01-06 / 22:54:14 / Allmänt /
I julklapp fick jag boken Tyra Sjöstedt har gjort, från blogg till business 

Måste säga att den var riktigt bra, grät under kapitlet "cajsa" riktigt sorgligt men boken är bra och ni borde absolut läsa den. Jag läste ut den på 2dagar? Jag hatar annars att läsa annars om man bortser från bloggar osv.
Så köp den och läs! 
 
Juste, jag och mammsen satte och och spela bingo förut, haha ja bingo ;) Var sjukligt nära på att vinna 75 000 kr och hur bra hade inte det suttit. Fasen vad sur jag vart när allt avbröts bara för nån annan fick bingo.. :( 
Ja jag är en dålig förlorare, jag kan gå och tjura hur länge som helst.. haha! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious