Sola, Träna, Plugga

  2013-01-14 / 20:04:16 / Allmänt /
jag måste säga att jag är jäkligt duktig på att slarva bort min mobil.. miiinst 10 gånger om dagen, jaaa den är borta nu och tänk vill nån mig nått suuper viktigt, får lite smått panik.. kooom fraaaam. Men det är så att jag lyckas lägga ifrån mig den på de mest osmidiga ställen, te.x i kylskåpet, på toaletten, på nån hylla eller i garderoben. oftast ligger den nånstans nerbäddad i sängen haha.. gissar på att den gör det just nu ;)
 
Juste, imorgon fixar mamma gymkort och då ÄNTLIGEN kör vi, beach 2013! Är så jäkla taggad, ska sola osv i stan med johanna innan jag tar ett gympass, drar sedan hem och tar en dusch och nu när jag skriver detta insåg jag att jag inte kommer ha tid att plugga imorgon, såå det får jag helt enkelt göra nu.
Bjuder på lite fula bilder på mig själv från nu när jag ligger och roar mig själv i sängen hehe.. ni anar inte hur många såna bilder jag har.. minst 5000 ungifär ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious