Riktigt töntigt och dumt men det är väll såna folk är ibland

  2013-01-12 / 10:41:00 / Allmänt /
Ni har väll hört om dethär att folk cuttar sig själva för att Justin Bieber röker på och att han ska sluta med det?
Herregud.. Tycker det är sjukt töntigt och onödigt. Varför skada er bara för att han har valt att gå den vägen i livet? Ni ska inte drabbas för det. 
Vem kom ens på ideen att börja cutta sig för att han ska sluta? Ser minst 3bilder varje dag på twitter/instagram med folk som lägger upp. 
Ni kanske är belibers, men jag tror inte det blir bättre bara för att ni skär sönder era armar/ben. Tänk vad ni kommer ångra det i vuxen ålder. 
Jag själv skulle aldrig göra det, tänk bara ärren. Men glöm inte att dethär är min åsikt och mina tankar kring detta.
Vill bara få er läsare som tänkt tanken / gjort detta mot er själva att det bara är dumt och ärligt tror jag inte Justin kommer sluta röka på bara för att ni låter er själva lida? det kan inte vara direkt skönt.
Och om jag har fattat det hela rätt så är det Justin själv som uppmanat alla hans belibers att göra detta mot sig själva, vilken otroligt dum människa om detta nu stämmer. Ta inte illa upp alla belibers. Men det kan bara vara skvaller som det mesta nu för tiden. 
Men vi säger såhär, skriv en känd person som inte rökt på, knarkat osv osv. Känns som att det är naturligt för kända och berömda människor nu för tiden. :( 
 
Men tänk lite och börja inte bara för att 
PEACE :)
 
En bild från en "beliber" som gjort detta. Fint minne från sin barndom i vuxen ålder. :) eller..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious