Q/A

  2013-01-13 / 10:17:00 / Frågor och Svar /
Heey, hur ska du göra om du går på gymnasium i en annan stad? ska du pendla, eller ska ni flytta dit eller ska du bo själv :)? 
tacksam för svar! 
kraam
 
sv: Det beror lite på i vilken stad jag väljer men norrköping så kommer jag pendla ( bor i nyköping ) så det är inte särskilt långt sen bor mammas killes mamma där så jag kan sova där ibland, stockholm bor min pappa i så då kommer jag antagligen bo hos honom eller studentlägenhet, Göteborg kommer nog isånafall också bli en studentlägenhet :) Sen har jag kollat lite på Gävle där jag har släkt så kommer antagligen bo där då, så det löser sig nog. Hoppas du blev nöjd med svaret annars får du fråga igen :)
Kramis.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious