Standard Söndag

  2013-01-13 / 19:15:26 / Allmänt /
Kom precis upp ur badet, tog ett ganska långt skönt sjukt varmt baad. Love it ♥ Börjar bli ganska standard på söndagar nu.
Innan dess smällde jag i mig en stor fet pizza till middag, efterlängtade pizza säger jag bara, inte ätit pizza sen nyår och då var den hemma gjord så riktig feeet pizza var evigheter sedan. MUMMA ;)
Och innan det gjorde jag klart min "minnes-burk" Har redan börjat fylla den. 
 
Nu ska jag ta och göra min svenska.. haha eller ja kanske :) 
Ha en fortsatt fin söndag, PUSS :)
 


ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad skönt att bada! :)

2013-01-13 @ 19:25:50
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious