Mina framtida barn

  2013-01-11 / 16:13:00 / Allmänt /
Jag och en kompis satt på lektionen för några dagar sedan när han plötsligt frågar " Ebba, vad vill du att dina barn ska heta? " och jag slänger ur mig " Något speciellt, något man minns " 
 
Sen dess har jag gått runt och funderat på detdär förut var jag inne på och med förut så var det för ca 2år sedan. Då ville jag att mina barn skulle heta. Matilda, Vendela, Michaela eller Oliver. Nu är jag mera inne på lite speciella namn. Och har läst en tjejs blogg ganska länge nu, hon heter Nicole och är helt grym. Haha min förebild ungifär.
Så Nicole är något jag absolut skulle vilja att mitt barn heter. Men det lär ändra sig igen. ;) 
Vi tar Kenza som exempel. Hur många finns det som heter Kenza? det är ett sjukt unikt namn och man glömmer det inte så lätt. 
Säger nu inte att vanliga namn såsom ebba inte är unika. Men namn som inte särskilt många heter. Eller varför inte komma på ett helt eget namn som ingen annan heter? Fantasi? Någon? ;) 
Min morbror kom faktist på ett sjukt fint namn, vi kollade upp det och det fanns ingen i hela Sverige som hette så, nu vill jag inte avslöja det ifall han bestämmer sig för att använda det :)
 
haha vart vill jag komma med detta då? Jo jag, min personliga åsikt tycker att speciella, udda namn är coolare och finare. Skulle lätt vilja döpa om mig.
 
Bjuder på en sjukt gammal bild på mig och världens bästa vän.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious