Helt underbart

  2013-01-10 / 21:02:14 / Allmänt /
Har umgåtts med min fina vän Malin ända sen jag slutade skolan och satan i gatan vad vi har ätit.. haha :) 
Glass, druckit chocklad, hamburgare, nudlar och wok haha på bara några timmar, ingen matlust alls längre..
 
Ska nu iallafall ta en snabb dusch, plocka fram kläder till imorgon och lite sånt. Har fortfarande inte gjort min svenska heller? Men har tid på mig så det hinns nog med :)
Imorgon är det fredag och det ska bli helt galet skönt, är helt slut efter 3 dagar i skolan. 
Riktigt kul att det är så många som redan läser min blogg. ♥ Love to you all :)
 
Vi åkte pulka förut, tråkigaste backen men hon och jag kan göra allt roligt haha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious