GymnasiumVal

  2013-01-12 / 16:30:00 / Allmänt /
Herre min skapare vilken panik jag har över gymnasium.. shaise mcmuffin.
Även fast det är ca 1,5år kvar så är det bra att veta osv eftersom jag inte ska gå här i Nyköping. Jag och mamma satt igår och kollade runt lite och som det ser ut nu står vi mest vid göteborg, norrköping eller stockholm. 
Har lite olika alternativ om vad jag vill gå men kan verkligen inte bestämma.. :( 
 
Men har ett tag på mig att tänka och ändra mig, men vill komma någonstans i livet och eftersom jag bor i en sådan liten stad så är det bra att plugga någon annanstans, men även eftersom Nyköping inte har de linjerna.
Vet ni vad ni ska gå?
 


JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

Heey, hur ska du göra om du går på gymnasium i en annan stad? ska du pendla, eller ska ni flytta dit eller ska du bo själv :)?
tacksam för svar!
kraam

2013-01-12 @ 22:30:22
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious